SAP za efikasnije upravljanje poslovnim procesima

Drugi po redu sastanak Upravljačkog odbora projekta „Proširenje (Roll-out) SAP informacionog sistema za upravljanje finansijama FMIS( Financial Management Information System) sa dr. Elvedinom Grabovicom, generalnim direktorom EP BiH na čelu, održan je 15.12. 2011. godine u Elektroprivredi BiH.Voditelj projekta u ime JP EPBiH Edin Mujagić, izvršni direktor za ekonomske poslove i Mirko Slovjak voditelj projekta iz vodeće regionalne konzalting kompanije za SAP rješenja b4b d.o.o. Zagreb, upoznali su članove Upravljačkog odbora sa završenim i predstojećim fazama u realizaciji ovog značajnog posla, koji je veoma bitan segment u unapređenju poslovnih procesa u Elektroprivredi BiH.

Drugi po redu sastanak Upravljačkog odbora projekta „Proširenje (Roll-out) SAP informacionog sistema za upravljanje finansijama FMIS( Financial Management Information System) sa dr. Elvedinom Grabovicom, generalnim direktorom EP BiH na čelu, održan je 15.12. 2011. godine u Elektroprivredi BiH.
Voditelj projekta u ime JP EPBiH Edin Mujagić, izvršni direktor za ekonomske poslove i Mirko Slovjak voditelj projekta iz vodeće regionalne konzalting kompanije za SAP rješenja b4b d.o.o. Zagreb, upoznali su članove Upravljačkog odbora sa završenim i predstojećim fazama u realizaciji ovog značajnog posla, koji je veoma bitan segment u unapređenju poslovnih procesa u Elektroprivredi BiH.

Proširenje SAP-a na organzacijske jedinice koje do sada nisu bile obuhvaćene implementacijom FMIS  projekta  počelo je u oktobru ove godine. Osim proširenja projekta na ostale podružnice JP EPBiH  cilj je da se u ovim dijelovima kompanije uvede isti opseg funkcionalnosti kao u Direkciji i Elektrodistribuciji Sarajevo u kojima se SAP nakon okončanja pilot projekta već koristi u poslovnim procesima. Organizacijske jedinice koje su obuhvaćene projektom su: Elektrodistribucija Bihać, Elektrodistribucija Zenica, Elektrodistribucija Tuzla, Elektrodistribucija Mostar, Hidroelektrane na Neretvi, Termoelektrana Tuzla i Termoelektrana Kakanj.
Prilikom realizacije koriste  se standardna rješenja kao i rješenja realizovana tokom inicijalne implementacije FMIS-a. Tokom analize razlika u procesima obuhvaćenim FMIS-om, identificirat će se koje funkcionalnosti će biti dodatno prilagođene kako bi pratile specifičnosti procesa u organizacionim dijelovima.

U fazi Pripreme projekta napravljena je Projektna struktura i organizacija, definisan je Glavni plan projekta koji sadrži i terminski plan realizacije.
Početak implementacije podrazumijevao je uvodnu edukaciju za članove projektnog tima kako bi mogli aktivno učestvovati u projektnim aktivnostima.
Trenutno se vrši analiza sličnosti i razlika u poslovnim procesima koji su obuhvaćeni funkcionalnostima SAP sistema koje se koriste u JP EPBiH. Rezultat analize omogućavaju izradu dokumenata Konceptualnog dizajna u kojima će biti definisani procesi obuhvaćeni projektom gdje će biti naznačene uočene različitosti kao i prijedlozi rješenje sa jasnim specifikacijama. Nakon toga slijedi faza realizacije definisanih procesa i njihovo testiranje.
Prema terminskom planu FMIS sistem za cijelu EP BiH postat će produktivan 01. jula. 2012.

Jasnom definicijom poslovnih procesa, SAP kao integracijska platforma doprinosi kvalitetnijem protoku informacija, većoj pouzdanosti i dostupnosti podataka. Realizirana je prirodna potreba da se integriraju poslovni procesi i poslovne aplikacije.