Plaćanje računa: Važno obavještenje o obustavi plaćanja putem OPA mobilne aplikacije

JP Elektroprivreda BiH obavještava kupce da od 17.02.2023. godine neće biti u mogućnosti plaćati račune za električnu energiju putem OPA mobilne aplikacije. Naime, odlukom vlasnika OPA aplikacije, kompanije ESP BH d.o.o., ista više neće biti u funkciji.

Sve uplate izvršene do navedenog datuma bit će uredno procesuirane, a nakon 17.02.2023. godine, neuplaćene naloge je potrebno platiti alternativnim kanalima naplate. Posljednje uplatnice bit će generisane i dostavljene korisnicima u OPA aplikaciji za račune izdate do 19.01.2023. godine.

Računi za električnu energiju će se i dalje dostavljati putem elektronske dostave na ranije registrovane mail adrese. 

Svi kupci koji su račune za električnu energiju plaćali putem OPA aplikacije i dalje to mogu činiti bez troškova provizije (za korisnike e-računa) putem drugih digitalnih servisa poput usluge Režije na klik Raiffeisen banke te HuHu mobilne aplikacije. 

Pored Režija na klik koje su, kao i OPA, namijenjene klijentima Raiffesien banke te HuHu aplikacije koja omogućava kartično plaćanje, JP Elektroprivreda BiH korisnicima e-računa nudi i druge digitalne servise za plaćanje bez provizije:

ASA – ClickPay

BBI - E-režije

Intesa Sanpaolo banka - e-plati

NLB banka - Plaćanje računa

Sparkasse Bank – Plati račun-e

UniCredit Bank - E-uplatnica

Union banka - eRAČUN

ZiraatBank - e-Računi

Jednostavnom prijavom u mobilnom bankarstvu na neku od navedenih usluga, JP Elektroprivreda BiH šalje banci iznos sa računa, a banka popunjava kompletan nalog za uplatu sa svim pripadajućim podacima. Nalog se šalje korisniku prvog petka nakon izdavanja računa, a plaćanje se vrši jednostavnim odobravanjem naloga. Ove usluge su potpuno besplatne, a fizička lica koja su korisnici e-računa oslobođena su i bankarske provizije.