Plaćanje računa: Važno obavještenje o obustavi plaćanja putem OPA mobilne aplikacije
JP Elektroprivreda BiH obavještava kupce da od 17.02.2023. godine neće biti u mogućnosti plaćati račune za električnu energiju putem OPA mobilne aplikacije. Naime, odlukom vlasnika OPA aplikacije, kompanije ESP BH d.o.o., ista više neće biti u funkciji.

Sve uplate izvršene do navedenog datuma bit će uredno procesuirane, a nakon 17.02.2023. godine, neuplaćene naloge je potrebno platiti alternativnim kanalima naplate. Posljednje uplatnice bit će generisane i dostavljene korisnicima u OPA aplikaciji za račune izdate do 19.01.2023. godine.
Računi za električnu energiju će se i dalje dostavljati putem elektronske dostave na ranije registrovane mail adrese.
Svi kupci koji su račune za električnu energiju plaćali putem OPA aplikacije i dalje to mogu činiti bez troškova provizije (za korisnike e-računa) putem drugih digitalnih servisa poput usluge Režije na klik Raiffeisen banke te HuHu mobilne aplikacije.
Pored Režija na klik koje su, kao i OPA, namijenjene klijentima Raiffesien banke te HuHu aplikacije koja omogućava kartično plaćanje, JP Elektroprivreda BiH korisnicima e-računa nudi i druge digitalne servise za plaćanje bez provizije:
ASA – ClickPay
BBI - E-režije
Intesa Sanpaolo banka - e-plati
NLB banka - Plaćanje računa
Sparkasse Bank – Plati račun-e
UniCredit Bank - E-uplatnica
Union banka - eRAČUN
ZiraatBank - e-Računi
Jednostavnom prijavom u mobilnom bankarstvu na neku od navedenih usluga, JP Elektroprivreda BiH šalje banci iznos sa računa, a banka popunjava kompletan nalog za uplatu sa svim pripadajućim podacima. Nalog se šalje korisniku prvog petka nakon izdavanja računa, a plaćanje se vrši jednostavnim odobravanjem naloga. Ove usluge su potpuno besplatne, a fizička lica koja su korisnici e-računa oslobođena su i bankarske provizije.