RMU Kakanj: Eksploatacija u novom otkopnom polju

U jami Seoce kakanjskog Rudnika mrkog uglja 20. oktobra je počela eksploatacija uglja u novom otkopnom polju dužine 800 metara. Ugalj će se otkopavati širokočelnom metodom i samohodnom mehanizovanom pregradom koja je remontovana vlastitim snagama.

U  jami Seoce kakanjskog Rudnika mrkog uglja 20. oktobra je počela eksploatacija uglja u novom otkopnom polju dužine 800 metara. Ugalj će se otkopavati širokočelnom metodom i samohodnom mehanizovanom pregradom  koja je remontovana vlastitim snagama. Proizvodnja na ovom širokočelnom  kapacitetu  počeo je sa radom sedam dana prije roka i u narednih 18 mjeseci će proizvesti 400 hiljada tona uglja kvaliteta između 12 i 13 hiljada GJ/t (Gigodžula po toni). U posljednjih  nekoliko godina ovo je najduže otkopno polje u podzemnoj eksploataciji Rudnika Kakanj.

„ Ovo je vlastita investicija vrijedna više od pet stotina hiljada maraka. Istovremeno i u vrijeme dok se remontovala oprema za široko čelo, izvršili smo  pripremu i zamjenu gume na glavnom izvoznom trakastom transporteru dužine 1600 metara, što je investicija Elektroprivrede BiH. Nakon četiri sedmice remonta postrojenja u Pogonu Haljinići proizvodni rad počinje punim kapacitetom, ističe  direktor Rudnika Mirsad Jašarspahić“
 
Plan proizvodnje uglja Pogona Haljinići, u okviru kojeg se nalazi jama Seoce, za ovu godinu je 360 hiljada tona.Upravnik pogona Nijaz đokić naglašava da će novo široko čelo dati znatan doprinos u realizaciji, čak i mogućem prebacivanju fizičkog obima proizvodnje u ovoj godini, jer su u dosadašnjem periodu rudari Haljinića iskopali oko 300 hiljada tona uglja. Do kraja godine sa novog širokog čela očekuju  proizvodnju oko 60 hiljada tona uglja, što će biti dovoljno za ispunjavanje plana.

Ponovna proizvodnja u jami Seoce uspjeh je i stručnjaka pogona ""Održavanje"" kakanjskog Rudnika.  Visokokvalifikovani majstori mašinske i elektro struke ovog i Pogona Haljinići remontovali su i za ponovnu upotrebu osposobili preko 300 različitih hidrauličnih stupaca i cilindara, a najzahtjevniji remont je obavljen na otkopnoj mašini koja, upravo zahvaljujući umješnosti ovih radnika, besprijekorno radi više od 30 godina.