Prije 56 godina proizvedeni prvi kilovati iz TE "Kakanj"
U 13,05 sati, 20. jula 1956. godine u Termoelektrani "Kakanj proizvedeni su prvi kilovatsati električne energije. Do tog trenutka električna energija se proizvodila u termocentrali Rudnika "Kakanj". Kao jedan od značajnih datuma iz historije Kaknja, ovaj datum ima i poseban značaj za proizvodnju električne energije u Bosni i Hercegovini.Izgradnja termoelektrane je vršena etapno, u periodu od 1947. do 1988. godine. Proizvodnja električne energije je počela 1956. godine, puštanjem u pogon blokova 1 i 2, i povećavala se sukcesivnim puštanjem u pogon blokova 3 i 4 - 1960. godine, Bloka 5 - 1969., Bloka 6 -1977. i Bloka 7 - 1988. godine.
U 13,05 sati, 20. jula 1956. godine u Termoelektrani "Kakanj proizvedeni su prvi kilovatsati električne energije.
Do tog trenutka električna energija se proizvodila u termocentrali Rudnika "Kakanj". Kao jedan od značajnih datuma iz historije Kaknja, ovaj datum ima i poseban značaj za proizvodnju električne energije u Bosni i Hercegovini.
Izgradnja termoelektrane je vršena etapno, u periodu od 1947. do 1988. godine. Proizvodnja električne energije je počela 1956. godine, puštanjem u pogon blokova 1 i 2, i povećavala se sukcesivnim puštanjem u pogon blokova 3 i 4 - 1960. godine, Bloka 5 - 1969., Bloka 6 -1977. i Bloka 7 - 1988. godine.
Danas je Termolektrana "Kakanj", druga po veličini termoelektrana u BiH. Pored primarnog proizvoda - električne energije, TE "Kakanj" proizvodi i isporučuje i toplotnu energiju za daljinsko grijanje grada Kaknja i dodatno isporučuje šljaku i pepeo Tvornici cementa "Kakanj".
Dnevno, TE "Kakanj" troši oko 7.800 tona uglja koji se doprema iz pet rudnika, a 1956. godine TE ""Kakanj" trošila je 750 tona uglja koji je uglavnom bio iz Rudnika "Kakanj" i male količine iz Rudnika „Breza“.
Sa ukupno instalisanom snagom od 450 MW, prosječna godišnja proizvodnja iznosi oko 2300 GWh, uz godišnju potrošnja uglja od oko 1,8 miliona tona.
U februaru ove godine, završena je revitalizacija Bloka 6, radni vijek Bloka produžen je za dodatnih 15 godina, čime je poboljšana pogonska spremnost, povećan stepen korisnog djelovanja i smanjena emisija polutanata.